Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Μαντηλάκι ντε-μακιγιάζ της Jane Iredale.

Διαβάζοντας τον τίτλο, θα σκέφτεσαι: "Ακόμα ένα post για μαντηλάκια καθαρισμού".. Δεν έχεις δίκιο όμως, γιατί το έχω ψάξει πολύ το θέμα, λόγω του ότι έχω ευαίσθητο δέρμα στην περιοχή γύρω από τα μάτια και ό,τι και να χρησιμοποιούσα το βράδυ για να ξεβαφτώ, ξυπνούσα την επομένη με σακούλες, ερεθισμό, κοκκινίλα και πολλές φορές επιπεφυκίτιδα.. Ναι, ισχύει! 

Επίσης, δε βάφομαι επειδή βαριέμαι το ξεβάψιμο! Προτιμούσα να βγω με το μαύρο κύκλο μέχρι το γόνατο, παρά να μπω στη διαδικασία να βάλω λίγο κονσίλερ έστω.. Λόγω των προβλημάτων!

Είδα κι απόειδα με τα προϊόντα του εμπορίου (υγρά μαντηλάκια, λαδάκια 2 σε 1 για καθαρισμό από το make up, σαπούνια που όλες έχουμε δοκιμάσει) και κατέληξα..

Η αισθητικός μου, μου πρότεινε ένα μαντηλάκι από ύφασμα, το οποίο με καθαρό νερό της βρύσης ΜΟΝΟ, κάνει θάυματα!

Αρκεί να βρέξεις το μαντηλάκι καθαρισμού της Jane Iredale και να αρχίσεις να σκουπίζεις το δέρμα σου!!! Τόσο απλά.. Και δε σου είπα το καλύτερο.. Το πλένεις με ζεστό νερό και σαπούνι για τα χέρια το αφήνεις να στεγνώσει φυσικά και είναι έτοιμο για να τα ξαναχρησιμοποιήσεις.. Τόσο απλά πάλι! 




Μη βλέπεις το δικό μου που έχει γίνει σαν πατσαβουράκι.. Το χρησιμοποιώ περισσότερο από ένα χρόνο! 

6 σχόλια:

  1. Έλα ρε συ ακούγεται τέλειο!
    Thanx for sharing this!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω ξαναδεί αλλά φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!!! Ξεβάφει και μάσκαρα και όλα? Το αγαπώ σου λέω ;-)
    Πολύ ωραίο review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδιάβροχη μάσκαρα δε χρησιμοποιώ ούτως ή άλλως!!!! Την απλή ναι,πολύ καλά και δεν αφήνει καθόλου μουτζούρα!!!

      Διαγραφή